Home Brigády, přivýdělky Brigády Pracovník klientského servisu - recepční
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Pracovník klientského servisu - recepční

Praha
11. 5. 2016 - 01:26
Dohodou
Prodávající

Popis

Přijmeme asistentku pro administrativní práci v kanceláři. Práce v mladém kolektivu, anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou. Další jazykové znalosti jsou výhodou (např. ruský jazyk). Pozice je vhodná i pro studenty vysokých, vyšších odborných nebo středních škol nebo studenty s dálkovýmn studiem. Očekáváme samostatnost, příjemné vystupovaní a oblékání, aktivnost, inovativnost, důslednost a ochotu učit se. Vhodný kandidát by měl být motivovaný na výsledcích a úspěchu projektů.

Náplní pozice je emailová komunikace a telefonická komunikace, pochůzky po městě, příprava a třídění pošty, vítání klientů, příprava zasedací místnosti a agendy s tím spojené.

Parametry

Druh práce
administrativní
Obor činnosti
Brigády v kanceláři
Období
dlouhodobé
Odměna v Kč/h
100
Vhodné spíše pro
dívky/ženy
Min. věk brigádníka
18
Požadujeme
Uchazeče o pozici prosíme o zaslání aktuálního strukturovaného životopisu a motivačního dopisu vč. civilní fotografie na e-mail info@sidloprofirmy.cz. Nástup a zaškolení počátkem ledna 2016 nebo dle dohody.
Nabízíme
Zajímavou a nestereotypní perspektivní práci. Práci v centru Prahy (metro Křižíkova) v příjemném pracovním prostředí. Nabízíme motivující ohodnocení, průběžné zaškolení a další benefity dle dohody. Pracovní doba je pondělí až pátel od 09:00 do 20:00 hod a sobota a neděle od 10:00 do 15:00 hod na jednotlivé směny - možnost flexibilního pracovního času např. 4, 6 nebo 8 hodin denně.

Vhodné i pro

Studenty

Pracovník klientského servisu - recepční

Zavřít Zavřít
Prodávající
Andreas Papandreou
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!