Popis
Máte rádi kávu a rádi komunikujete s lidmi? Hledáme nadšeného a komunikativního člověka, který bude klíčovým spojem mezi našimi franšízanty a centrálním týmem. Staňte se součástí inovativní společnosti, která přináší revoluci v podávání kávy – naše samoobslužné kávové stanice nabízejí čerstvě mletou kávu z 100% arabiky!
Co vás čeká:
Komunikace s franšízanty – telefonická a e-mailová podpora našich partnerů, pomoc s jejich otázkami a potřebami.
Rychlé řešení problémů – budete pomáhat franšízantům při řešení provozních otázek a zajistíte, že jejich kávové stanice budou bezproblémově fungovat.
Komunikace s novými klienty - Budete aktivně oslovovat potenciální franšízanty, poskytovat jim informace o našich stanicích a odpovídat na jejich dotazy. NEJEDNÁ SE O COLD CALL!
Co od vás očekáváme:
Výborné komunikační dovednosti – máte příjemné vystupování a umíte efektivně řešit problémy po telefonu.
Proaktivní přístup – nebojíte se výzev a vždy hledáte způsoby, jak zlepšit službu.
Organizační schopnosti – zvládnete práci v dynamickém prostředí a umíte si efektivně plánovat svůj čas. Přibližně 4 hodiny denně.
Zkušenosti z podobné pozice výhodou, ale není nutností – důležitá je ochota učit se a nadšení pro kávový byznys!
Co nabízíme:
Práci v rostoucí a inovativní společnosti – jsme lídrem v samoobslužném kávovém segmentu.
Možnost osobního rozvoje – naučíte se mnoho nového a rozvinete své komunikační a organizační schopnosti, možnost růst až na vedoucí pozice.
Zajímavé finanční ohodnocení - fixní plat a % z prodeje samozřejmostí, motivující pracovní prostředí.
Flexibilní pracovní dobu – možnost práce z domova.
Pokud vás tato pozice zaujala a máte zájem se stát součástí našeho týmu, vyplňte prosím krátký dotazník ( zabere jen 3 minuty) a my se Vám ozveme!
https://forms.gle/DsotarJSeUG1eSdC6